Undercover ontwerpers:
Sven Lentz
'Voorliefde voor voertuigen'
Opgegroeid als kleine enthousiaste uitvinder van een 'technische' vader en een 'sociale' moeder.
Na een pubertijd lang te werken in de horeca geïntrigeerd te zijn door productbeleving is hij Industrieel Ontwerpen gaan studeren. Met een Bachelor vol techniek en productie processen en een Master in Productbeleving op zak aan het werk. Getraind in probleem oplossend denken door middel van allerlei Design Thinking methodes. Daarmee ideeën, producten en vooral klanttevredenheid verbeterd en processen versneld of goedkoper gemaakt. Uiteindelijk bij allerlei bedrijven en start-ups inzicht gekregen hoe je creatief en commercieel kan combineren. Toen zag hij zelf een gat in de markt en is hij de Undercover Ontwerp Praktijk gestart. Op deze manier kon hij zijn tussendoor opgedane kennis uit sociale studies (veldwerk, behoefteonderzoek, contextmapping, visualisatie van customer joureys) in Undercover onderzoek combineren met het ontwerpen van productverbeteringen! |
Bob Kloos'Winkels, winkels, winkels.'
Expert in ontwerpen van winkelbeleving en het beïnvloeden van winkelgedrag. Daarnaast fiets-fanatic, gadget verslaafd en zelf uitgeroepen mystery shopper. De meest opvallende producten moeten gekocht en gereviewed worden door Bob. Hij wil graag kennismaken met goede producten waar hij achter kan staan. Op zoek naar het nieuwste en nieuwsgierig om allerlei lifehacks uit te proberen. Zwakte voor producten en doelgroepen met een underdog imago.
|